مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

آموزش فتوشاپ گام به گام

آموزش فتوشاپ گام به گام

آموزش فتوشاپ گام به گام زیر نظر اساتید برجسته فتوشاپ ایران در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، در پایان این کلاس به هنرجویان مدرک معتبر دو زبانه اعطا می شود. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب که یکی از معتبر ترین آموزشگاه ها می باشد، با هدف پرورش متخصصین جدید و ورود آن ها به بازار کار. کلاس های آموزشی مختلفی از جمله آموزش فتوشاپ، آموزش افترافکت، آموزش نرم افزار 3D Max، آموزش طراحی لباس و... را برای علاقمندان برگزار می کند. یکی از ویژگی های مهم کلاس های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب اعطای مدرک دو زبانه مجتمع فنی تهران که مدرک معتبر بین المللی است، می باشد.

فتوشاپ برنامه ‌ای کاربردی و جامع است که کارآیی آن بر هیچ کس پوشیده نیست. نیازی نیست که حتما گرافیست‌ باشید تا کارتان به فتوشاپ بیفتد، این برنامه در عرصه‌ های صنعتی و تجاری نیز کاربرد های بسیاری دارد. کار کردن با فتوشاپ بسیار راحت است. در واقع فتوشاپ محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار کمپانی Adobe است که تولید آن انقلابی عظیم در عکاسی، ویرایش و طراحی تصاویر ایجاد کرده است. این نرم افزار دارای ابزار های زیاد، امکانات فوق العاده و قابلیت های بیشماری است که اکثراً برای خلق آثار گرافیکی و تدوین و ویرایش عکس مورد استفاده قرار می گیرد. فتوشاپ تخصصی ترین نرم افزار در زمینه ساخت تصاویر دو بعدی است که در بروزرسانی های جدید، امکانات سه بعدی را ساپورت می کند. عکاسان، انیماتورها، طراحان وبسایت، ناشران کتاب و... همه به نوعی به نرم افزار فتوشاپ برای پیش بردن کار های خود احتیاج دارند.

همچنین افرادی که علاقمند به کار با نرم افزار افترافکت می باشند، به آن ها توصیه می شود حتماً کار با فتوشاپ را آموزش ببینند، زیرا این دو نرم افزار تعامل بسیار خوبی با یکدیگر دارند. بازارکار فتوشاپ در کشور ایران روز‌ به‌ روز در حال افزایش است و رشد بسزایی دارد و جزء شغل های درآمد زا محسوب می شود، که هر چقدر تجربه و مهارت شما در این زمینه بیشتر شود درآمد شما نیز به همان میزان افزایش می یابد. از مهم ترین کاربرد های نرم افزار فتوشاپ می توان به ویرایش و روتوش تصاویر، ساخت قالب اختصاصی برای تصاویر، طراحی کارت ویزیت، طراحی بنر، و حتی طراحی بروشور های تبلیغاتی می توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: آموزش فتوشاپ تخصصی

حوزه های کاری نرم افزار فتوشاپ

آموزش فتوشاپ گام به گام

طراحی لوگو: لوگو یک المان گرافیکی است که این المان می تواند شکلی هندسی یا آزاد داشته باشد. لوگو با استفاده از سلیقه و نوآوری طراح خلق می‌ شود و چون ساخته‌‌ خلاقیت و ذهن طراح است، خاصیت یکتا و منحصر به فرد بودن دارد. همه‌ کسب وکارها یک لوگوی مختص به خود را دارند، درآمد زایی از طراحی لوگو به مهارت و خلاقیت فرد بستگی دارد.

طراحی سایت: فتوشاپ در نسخه‌ های جدید قالب ‌ها، طرح ‌بندی و موکاپ ‌هایی ارائه داده است، که با استفاده از آن دست طراحان سایت برای توسعه‌ وب بازتر شده است. طراحی در فتوشاپ نسبت به برنامه ‌های تحت وب دیگر راحت ‌تر است. همچنین انتقال این طراحی به کد های HTML نیز آسان تر بوده و می ‌توانید قالب‌ هایی را برای سایت به صورت از پیش آماده، طراحی کرده و آن ‌ها را به فروش برسانید.

طراحی پوستر پول ساز ترین حوزه کاری بازارکار فتوشاپ: پوستر، طرح گرافیکی، نقاشی و یا نوشته ای است که برای جلب توجه و اطلاع ‌رسانی درباره‌ محتوایی خاص در معرض دید عموم نصب می شود. از آنجایی که پوستر ها در مکان‌ های پر تردد و شلوغ نصب می ‌شوند و بیشتر مورد توجه‌ افراد قرار می‌ گیرند، راهی مناسب برای معرفی کسب و کار است. اغلب کسب‌ و کار ها از طراحی پوستر برای بازاریابی و معرفی کار خود استفاده می ‌کنند و برای آن سرمایه گذاری می ‌کنند. قیمت طراحی پوستر ها به نوع سفارش مشتری، رنگ، اندازه، تعداد و... بستگی دارد.

نحوه ثبت نام در دوره آموزش فتوشاپ گام به گام

برای حضور در کلاس آموزش فتوشاپ گام به گام می توانید به وب سایت مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب مراجعه کنید و یا بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید تا به راحتی در این دوره های آموزشی شرکت کنید. هنرجویانی که در این دوره های شرکت می کنند صفر تا صد نرم افزار فوتوشاپ را به صورت پیشرفته آموزش می بینند. یکی از مهم ترین مزایای این دوره های آموزش فتوشاپ این است که نکات اصولی و طلایی این نرم افزار را به هنرجویان آموزش داده می شود تا هنرجویان بتوانند به صورت حرفه ای این حرفه را انجام دهند و به سرعت وارد بازار کار شوند.

شماره های تماس: 66939772 – 66933439

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.