مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

بهترین راه های یادگیری سی شارپ

درباره برنامه نویسی سی شارپ

امروزه زبان های برنامه نویسی متعددی وجود دارند که یکی از آنها زبان برنامه نویسی سی شارپ است. سی شارپ یک زبان برنامه نویسی چند مدلی است که شامل دستوری،تابعی، عمومی، شیء گرا و جزء گرا است. این زبان توسط شرکت مایکروسافت خلق و پرورش یافت و بعدها توانست استاندارد های ISO و ECMA را دریافت کند و به عنوان یک زبان استاندارد تایید شود.

بهترین راه های یادگیری سی شارپ

مزایای یادگیری برنامه نویسی سی شارپ

یکی از مزایای یادگیری برنامه نویسی سی شارپ این است که به راحتی می توان آن را یاد گرفت و افراد با کمی کوشش و تلاش می توانند به خوبی به آن مسلط شوند، در واقع یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی بهتر و آسان تر است به همین دلیل این زبان برنامه نویسی برای افرادی مناسب است که برای اولین بار قصد دارند وارد حوزه برنامه نویسی شوند.

یکی از مزایای دیگر یادگیری برنامه نویسی سی شارپ این است که کسانی که به این زبان تسلط پیدا می کنند می توانند در حوزه های مختلف مشغول به کار شوند. درواقع درآمد این حرفه بسیار خوب می باشد و اگر یک برنامه نویس حرفه ای باشید می توانید پول خوبی بدست آورید.

از دیگر مزایای برنامه نویسی سی شارپ می توان به زبان کاملا کاربردی و همچنین توانایی طراحی اپلیکیشن های اندروید و IOS اشاره کرد. منظور از یک زبان کاملا کاربری این است که این زبان برنامه نویسی در عین سادگی کاربردهای زیادی دارد و می توان به عنوان یک زبان برنامه نویسی فوق العاده نام برد.

همانطور که در فوق اشاره کردیم به کمک این زبان می توان اپلیکیشن های بسیاری برای سیستم عامل های اندروید و IOS طراحی کرد. البته طراحی اپلیکیشن در ایران هنوز به خوبی جا نیافتاده است ولی بازارکار خوبی دارد و می توان یک کسب و کار خوب را راه اندازی کرد.

 برگزاری دوره آموزش برنامه نویسی اندروید به صورت پیشرفته در مجتمع فنی تهران

بهترین راه های یادگیری سی شارپ

برخی از سایت ها ها و مقاله راه های یادگیری برنامه نویسی سی شارپ را استفاده از کتاب ها و یا استفاده از اینترنت بیان می کنند اما یکی از بهترین روش های یادگیری برنامه نویسی سی شارپ آموزش حضوری در کلاس های آموزش برنامه نویسی سی شارپ می باشند.

زیرا یادگیری برنامه نویسی از طریق کتاب برای تازه کاران بسیار دشوار و خسته کننده است و این موجب دلسردی شما در یادگیری زبان برنامه نویسی می شود از این رو ما این روش را برای افرادی که هیچ تجربه آموزشی در این حرفه ندارند را پیشنهاد نمی کنیم.

همینطور استفاده از اینترنت برای یادگیری برنامه نویسی سی شارپ شاید بتوان آن را به صورت مبتدی آموزش دید اما به صورت حرفه ای امکان پذیر نیست. برای اینکه به صورت حرفه ای به آموزش برنامه نویسی سی شارپ بپردازید باید توسط متخصصین آموزش ببینید.

بهترین راه های یادگیری سی شارپ

دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ

مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب دوره هایی در زمینه آموزش برنامه نویسی سی شارپ برگزار می کند. این دوره ها با تدریس اساتید متخصص سی شارپ برگزار خواهد شد. همچنین کلاس هایی که برای برگزاری دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ در نظر گرفته شده اند دارای بهترین امکانات موجود می باشند.

در صورتی که قصد شرکت در دوره های آموزش C# را دارید، پیشنهاد می کنیم که ابتدا با این زبان آشنا شوید تا بهتر بتوانید مطالبی که در کلاس عنوان می شود را یادبگیرید. قابل ذکر است که درپایان دوره های آموزشی به هنرجویان مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا خواهد شد.

جهت حضور در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ می توانید برروی ثبت نام کلیک فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان حاضر در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب تماس حاصل فرمایید. شماره تلفن های تماس: 66939772 - 66933439

آزمایش کرونا در منزل پالسی نو

آزمایش کرونا در منزل پالسی نو

شرکت پالسی نو امکان درخواست تست کرونا در منزل را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است. شما می توانید با مراجعه به اپلیکیشن در خواست آزمایش در منزل پالسی نو را دهید. کرونا (کووید-19) مهمان ناخوانده امروز دنیا می باشد. همه کشور های جهان پروتکل هایی را برای مبارزه با این ویروس درنظر گرفته اند و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کننده تا زنجیره انتقال این ویروس هرچه سریع تر قطع شود.

اما اگر شخصی احساس کرد که مبتلا به ویروس کووید-19 شده است چه کاری باید انجام دهد. بهترین و اولین راه برای انجام آزمایش تشخیص ویروس کرونا، انجام تست کرونا می باشد. این درحالیست که بیمارستان ها و مراکز مجاز تست کرونا یکی از شلوغ ترین مکان ها است. و به همین دلیل حضور سالمندان، کودکان و حتی جوانان و میانسالان را ممکن است با خطراتی مواجه کند.

اگر فکر می کنید به کرونا مبتلا شده اید ولی بنا به دلایلی قصد رفتن به بیمارستان و مراکز مجاز تست کرونا را ندارید، می توانید به صورت آنلاین درخواست تست کرونا در منزل را بدهید، چطور؟! با نصب اپلکلشن پالسی نو برروی گوشی موبایل خود ویا مراجعه به وب سایت پالسی نو.

این امکان به شما زمان میدهد تا اگر در روز های ابتدایی مبتلا شدن می باشید به سرعت پروسه درمانی را آغاز نمایید. در ادامه به یکسری از پرسش و پاسخ هایی درباره ویروس کرونا می پردازیم که سازمان بهداشت جهانی آن را منتشر کرده است.

آیا می دانستید می توانید به صورت آنلاین دارو ها و لوازم آرایشی و بهداشتی خود را از داروخانه آنلاین پالسی نو تهیه کنید؟ مقاله روش خرید دارو آنلاین را مطالعه فرمایید.

علائم شایع ویروس کرونا

  • تب بالا

یکی از اولین علائمی که در کرونا شناسایی شد و در عموم مبتلایان دیده شده است تب 38 تا 40 درجه است.

  • سرفه خشک

سرفه ها می تواند بسته به شخص کم یا زیاد باشد اما عموماً بدون مخاط در گلو و بعضا همراه با سوزش هستند.

  • تنگی نفس

مشکل و سنگینی در هنگام نفس کشیدن خصوصا در هنگام خواب که ممکن است با حساسیت فصلی اشتباه گرفته شود.

  • خستگی

خستگی مفرط بدون ارتباط به حجم فعالیت روزانه ی شما از علائمی است که برای بی علامت ترین افراد هم اتفاق افتاده است.

  • درد عضلات

کوفتگی و درد بدن در پهلوها، کمر، پاها و استخوان ها می تواند از علائم کرونا باشد.

  • سر درد

در روزهای اول ممکن است سردرد و درد پشت چشم تجربه کنید که ممکن است با سرماخوردگی فصلی و سینوزیت اشتباه بگیرید.

چه کسانی باید تست آنتی بادی بدهند؟

این تست که به عنوان تست آزمایش خون ویروس کرونا نیز شناخته می شود متشکل از دو تست است.

آزمایش COVID 19-IgM: وجود آنتی بادی از کلاس IgM در خون به این معنی است که فرد اخیرا با ویروس در تماس بوده و احتمالا ناقل ویروس می باشد و شاید علائم بیماری در او آشکار شود برای این فرد PCR توصیه میشود.

آزمایش COVID 19-IgG: وجود آنتی بادی از کلاس IgG در خون به این معنی است که فرد در گذشته با ویروس در تماس بوده و اگر IgG خون او منفی باشد احتمالا ناقل ویروس نمی باشد و بیمار نیز نیست و شاید تا حدودی نسبت به ویروسی که IgG خون را بالا بردهاست ایمن باشد.

مثبت بودن همزمان IgM و IgG خون به این معنی است که فرد با ویروس در زمان نه چندان دور در تماس بوده و احتمالاً ناقل بیماری می باشد برای این فرد آزمایش PCR توصیه می شود.

چه کسانی باید تست PCR بدهند؟

این تست برای کسانی است که میخواهند بدانند همین حالا به ویروس کرونای جدید مبتلا هستند یا خیر. برای این آزمایش از مخاط بینی و گلوی شما نمونه برداری می شود و نمونه پس از انتقال به آزمایشگاه برای یافتن RNA ویروس بررسی می شود در صورت مشاهده ی بقایای ژنتیکی ویروس آزمایش مثبت اعلام می شود.

با این تست نمی توانید بفهمید که آیا قبلا به ویروس کرونا مبتلا شده اید یا خیر لذا برای انجام این تست از روز اول بروز علائم تا نهایتا سومین هفته ی بیماری می توانید اقدام کنید. این تست به شما کمک می کند بدانید مبتلا و از آن مهم تر ناقل کرونا هستید یا نه و با نتیجه ی آن می توانید در مورد قرنطینه یا فاصله گذاری اجتماعی با خانواده و دوستان تصمیم بگیرید.

کووید-19 چگونه منتقل می‌شود؟

  • سایر افراد ممکن است بیماری را از فردی که به کووید-19 مبتلا است بگیرند.
  • انتقال کووید-19 از افراد بیمار (حامل ویروس) به افراد سالم امکان‌پذیر است.
  • این بیماری می‌تواند از طریق قطراتی که با سرفه یا بازدم از دهان و بینی فرد مبتلا به کووید-19 به اطراف پخش می ‌شود، به دیگران نیز سرایت کند.
  • این قطرات بر وسایل و سطوح اطراف فرد بیمار پخش‌ می‌شود.
  • سپس سایر افراد با دست زدن به این وسایل یا سطوح آلوده و لمس چشم ها، دهان و بینی، به کووید-19 مبتلا می‌ شوند.
  • همچنین امکان ابتلا از طریق تنفس قطرات ناشی از سرفه یا بازدم فرد مبتلا به کووید-19 نیز وجود دارد.
  • به همین دلیل، مهم است که از فرد مبتلا به کووید-19 ‌‌ حداقل 1 متر (یا 3 فوت) فاصله بگیرید.
  • سازمان جهانی بهداشت همواره در حال ارزیابی تحقیقات جاری درباره راه‌ های انتقال بیماری کووید-19 است و به اعلام جدیدترین یافته ‌ها ادامه خواهد داد.
  • آیا ویروسی که عامل ابتلا به کووید-19 است از طریق هوا منتقل می شود؟
  • تا امروز مطالعات نشان‌داده‌اند که روش اصلی انتقال ویروس عامل کووید-19، از طریق تماس با قطرات تنفسی است و نه از طریق هوا.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله سوالات متداول درباره کرونا را مطالعه فرمایید!