مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

سپر جلوام وی ام 530

سپر جلو mvm 530

همانطور که می دانید امروزه یکی از محبوب ترین خودرو ها میان مردم خودرو های چینی به خصوص خودرو های ساخت شرکت ام وی ام می باشد، و این خودرو ها با مزایا و کیفت و زیبایی ظاهری که دارند، هر روزه افراد بیشتری را جذب خود می کنند. در این مطلب می خواهیم یکی از ساده ترین در عین حال مهم تری قطعه ای که در هر خودرو وجود دارد را  به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین قطعات در هر خودرو سپر های آن می باشند، که هم در زیبایی و هم در سلامت خودرو نقش به ویژه ای دارد. سپر ها نقش محافظتی دارند و از جنس های مختلفی تولید شده اند،  در واقع سپر جلو MVM 530 در برابر حوادث به ماشین و بدنه ماشین (جلو گیری از آسیب رسیدن) کمک بسیاری می کنند . و همچنین وظیفه اصلی آن محافظت از خودرو در مقابل ضربه های احتمالی می باشد. اولین سپر مقاوم و قادر به جلوگیری از تاثیرات ناشی از تصادف به دست یک مخترع بریتانیایی اختراع شد، و بعد از این اختراع چندیدن شرکت خودر ساز تصمیم به نصب سپر در خودرو های خود کرده اند. البته نخستین سپر هایی که برای خودرو ها ساخته می شدند فلزی بودند و این سپر ها دارای استحکام بسیار زیادی بودند، هرچند نکات منفی هم داشتند برای مثال یکی از این نکات وزن بسیار زیاد آن ها است، نکته دیگر این که این سپر ها ضربه را به خوبی مهار نمی کنند و به سایر قسمت ها از جمله اتاق خودرو منتقل می کنندو... به بیان دیگر فلزی بودن سپر ها باعث پوسیدگی آن ها، افزایش وزن خودرو ها، هزینه ی بالای تعمیرات و … را به همراه داشت و همچنین در صورت تصادف خودرو های دیگر در برخورد با سپر فلزی آسیب‌ های زیادی می دیدند را به همراه داشته باشد در اثر گذشت زمان و تکامل و حذف اشتبا هات  قطعات قبلی، سپر های خودرو به شکل مدرن امروزی خود در آمدند که حتی زیبایی ظاهری هم در آن لحاظ شده و در زیبایی خودرو نیز تاثیر گذار است؛ البته تولید سپر در دنیای امروز تنها به مسئله آیرودینامیک، زیبایی ظاهری خودرو و وزن سپر ها ختم نمی شود،  همانطور که در متن فوق گفتیم بیشتر وظیفه سپر محافظت از خودرو و بدنه خودرو می باشد.

برای مطالعه کامل مقاله سپر جلو ام وی ام 530  برروی لینک کلیک نمایید!


سپر جلو mvm 530

فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو

امروزه قطعات متفرقه رواج زیادی  پیدا کرده اند وکاملا شبیه به قطعات اصل هستند، و معمولا طول عمر کمی هم دارند و خسارات زیادی را وارد می کنند؛ اما نگران نباشید فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو که یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم یدکی در ایران می باشد اقدام به فروش لوازم یدکی ام وی ام اصل و اورجینال و سایر خودرو های چینی کرده است و تمامی قطعات به فروش رفته در فروشگاه لوازم یدکی تردو دارای ضمانت نامه می باشد و همچنین شما می تواید قبل از خریداری قطعه، مشخصه فنی ذکر شده را مطالعه نمایید و سپس در کوتاه ترین زمان قیمت ذکر شده کالا را با کالا های مشابه در سایر فروشگاه ها مقایسه کنید و از مشاور آنلاین نیز استفاده کنید و در آخر از منبع اصلی خرید خود را انجام دهید و با پیک فوری در یافتش کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.