مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

کامل ترین آموزش برنامه نویسی سی شارپ

کامل ترین آموزش برنامه نویسی سی شارپ

برگزاری کامل ترین آموزش برنامه نویسی سی شارپ در تهران توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، هنرجویان علاقمند به یادگیری این زبان برنامه نویسی می توانند برای شرکت در این دوره از طریق لینک ثبت نام اقدام فرمایند.

در پایان این دوره که توسط مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود، به هنرجویان شرکت کننده، مدرک معتبر بین المللی اعطا خواهد شد.

همچنین دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ در مجهزترین کلاس های این مجتمع و زیرنظر اساتید برجسته کشوری برگزار خواهد شد، به همین دلیل سطح این کلاس بسیار بالا خواهد بود.

قابل ذکر است که ظرفیت کلاس محدود بوده و پس از اعلام زمان ثبت نام، ظرفیت ها به سرعت تکمیل خواهد شد، پس پیشنهاد می کنیم همین حالا برای ثبت نام اقدام فرمایید.

کامل ترین آموزش برنامه نویسی سی شارپ

نحوه تدریس در این دوره

مدرس در این کلاس آموزشی از جزئی ترین مسائل مربوط به زبان برنامه نویسی سی شارپ شروع به تدریس خواهد کرد تا کلی ترین مسائل.

اگر شما می خواهید به تازگی شروع به یادگیری زبان سی شارپ نماید، به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران شرکت نمایید.

با حضور در این دوره گامی نو در  متخصص شدن خود بردارید، مجتمع فنی تهران نیز در این راه به شما کمک خواهد کرد.

اگر با سی شارپ آشنایی ندارید ما می توانیم شما را با این زبان برنامه نویسی تاحدودی آشنا کنیم اما برای یادگیری تخصصی آن می توانید در دوره های آموزشی شرکت نمایید با ما همراه باشید.

سی شارپ چیست؟

C# یک زبان برنامه‌نویسی شی گرا، ساده و مدرن است که توسط شرکت Microsoft عرضه شده است. .NET Foundation این پروژه‌ی متن ‌باز (Open Source) را مدیریت می‌کند.

C# یک زبان برنامه ‌نویسی شی گرا و کامل است که به برنامه‌نویسان این امکان را می‌ دهد اپلیکیشن‌ هایی کراس ‌پلفترم (cross-platform) برای پلتفرم ‌های ویندوز، تحت وب و موبایل بنویسند. می‌توانیم برنامه‌های C# را در سیستم‌عامل‌های لینوکس، ویندوز، iOS و اندروید بنویسیم.

C# یک زبان برنامه‌نویسی مدرن است. می توانیم از آن برای نوشتن برنامه‌های نرم‌افزاری مدرن امروزی استفاده کنیم.

از C# می‌توانیم برای توسعه‌ی انواع مختلف اپلیکیشن‌ها استفاده کنیم: برنامه‌های کلاینت ویندوز، کامپوننت‌ها (component) و کتابخانه‌ها (library)، سرویس‌ها (service) و APIها، اپلیکیشن‌های تحت وب، برنامه‌های موبایل، اپلیکیشن‌های ابری و بازی‌های ویدیوئی.

Microsoft از دو فریمورک توسعه‌ی نرم‌افزار پشتیبانی می‌کند، فریمورک .NET و .NET Core. فریمورک .NET برای توسعه‌ی اپلیکیشن‌های ویندوز و تحت وب در سال ۲۰۰۱ منتشر شد.

اما با فراگیر شدن مفهوم متن‌باز، شرکت Microsoft نیز کامپایلرهای زبان و .NET را متن‌باز کرد و این .NET جدید .NET Core نامیده می‌شود.

در آینده تنها یک نسخه از .NET وجود خواهد داشت، که همان .NET خواهد بود. نسخه‌ی بعدی .NET در سال ۲۰۲۰ و با نام .NET 5 منتشر خواهد شد.

قبل از نوشتن اولین برنامه، می‌خواهیم تفاوت‌های IDE، زبان برنامه‌نویسی و فریمورک را بررسی کنیم. نمی‌توانیم C#، .NET و ویژوال استودیو (Visual Studio) را یکی درنظر بگیریم، چون با هم فرق دارند.

ویژوال استودیو (Visual Studio) یک IDE (محیط یکپارچه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار) است، C# و VB.NET زبان‌های برنامه‌نویسی هستند و .NET یک فریمورک است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره زبان برنامه نویسی سی شارپ می توانید دیگر مقالات ما در این زمینه را مطالعه فرمایید.