مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

آموزش جامع برنامه نویسی سی شارپ

برگزاری دوره آموزش جامع برنامه نویس سی شارپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، علاقمندان به دوره های آموزش برنامه نویسی بخصوص برنامه نویس سی شارپ می توانند در این دوره حضوریابند.

سی شارپ یا همان C# که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است ارتباط تنگاتنگی با sql server دارد.در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ به صورت صفر تا صد و کاملا جامع ، آموزش استفاده از sql server نیز ارائه گردیده است. با این هدف که شرکت کنندگان در دوره، با یادگیری زبان سی شارپ بتوانند به بازارکار سی شارپ و ساخت انواع نرم افزارها با سی شارپ ورود پیدا کنند.از این رو تمام آموزش های ارائه شده در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ، به صورت آموزش پروژه محور سی شارپ می باشد.

آموزش جامع برنامه نویسی سی شارپ

آینده زبان برنامه نویسی سی شارپ

بیشتر هنرجویانی که قصد دارند در دوره های آموزش برنامه نویس سی شارپ مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) شرکت کنند ابتدا این سوال را از همکاران ما میپرسند که "آیا زبان سی شارپ آینده ای دارد؟ آیا بازار کار مناسبی برای این زبان فراهم است؟"

این زبان برنامه نویسی زبانی کاربردی و تمام نشدنی خواهد بود چرا که نسخه های جدید آن نیز هر چند وقت یکبار توسط مایکروسافت ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های جدیدی است. و اگر بخواهیم درباره ‌ی رنکینگ و رتبه ‌ی آن در دنیا صحبت کنیم می‌توانیم این طور بگوییم که سی‌ شارپ از دیدگاه‌ های مخلتف دومین و در برخی سومین زبان کاربردی، قدرتمند و محبوب دنیا محسوب می شود.

بنابراین این زبان برنامه نویسی از محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است، در ایران دو زبان برنامه نویسی بخش اعظم نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را فرا گرفته است که C# (ASP.NET) و جاوا پرچمدار هستند.

طبق فهرست بندی انجمن TIOBE ، رنکینگ این زبان در سال 2020 میلادی در ردیف دوم جدول زبانهای برنامه نویسی قرار دارد. طبق فهرست بندیIEEE  که فهرست برترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2019 را منتشر کرد در ردیف سوم زبانهای برنامه‌نویسی قرار دارد.

یادگیری سی شارپ بهتر است یا جاوا ؟؟

بازار کار زبان برنامه نویسی سی شارپ

وضعیت بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در ایران و خارج کشور به شدت فرق میکند. در خارج کشور معمولاً بازار کار اکثر زبان های برنامه نویسی مطلوب است و می توان شغل مناسبی پیدا کرد اما در ایران درواقع اینطور نیست. برای مثال یک برنامه نویس زبان برنامه نویسی روبی امکان دارد در ایران به سختی بتواند کار پیدا کند.

در حال حاضر بازار کار برنامه نویسی ایران به چند زبان برنامه نویسی خاص ختم می شود. مانند سی شارپ، php، تکنولوژی ASP.Net، تکنولوژی زامارین، اندروید استودیو، لاروال و … .

حال به بازار کار برنامه نویسی سی شارپ می پردازیم، چون بحث اصلی ما در این مطلب همین است! اگر قصد دارید تحت ویندوز برنامه بنویسید به جرات می توان گفت که تنها زبان برنامه نویسی که در ایران بازار کار قابل قبولی داردزبان برنامه نویسی سی شارپ است و میتوان گفت 80 تا 90 درصد این پروژه ها در دست زبان سی شارپ است. در نتیجه میفهمیم که بازار کار نرم افزار های تحت ویندوز دست سی شارپ است.

حال به بررسی بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در حوزه وب می پردازیم. به طور معمول کسی که سی شارپ کار میکند برای وب کار کردن راه سختی را در پیش ندارد، چون کافی است تا به سمت ASP.Net تحت سی شارپ برود و به راحتی هر سایتی را که درنظر داشت برنامه نویسی کند. اگر بخواهیم در مورد بازار کار ASP.Net صحبت کنیم باید همین نکته رو گفت از هر ۱۰۰ سایت برتر ایران بیش از ۵۰ سایت با ASP.Net تحت سی شارپ برنامه نویسی شده است.  در نتیجه می توان گفت بازار کار فوق العاده در این بخش برای سی شارپ وجود دارد.

شرکت در دوره های آموزش زبان سی شارپ

برای شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) برروی لینک ثبت نام کلیک نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری دوره های آموزشی می توانید با شماره تلفن های  66939772 - 66933439 تماس حاصل فرمایید.

یادگیری صفر تا صد برنامه نویسی اندروید

زبان برنامه نویسی اندروید چه کاربردی دارد

در حال حاضر اکثر مردم جهان از گوشی های هوشمند برای رفع نیاز های روزانه خود استفاده می کنند. با ظهور گوشی های هوشمند به ویژه گوشی های اندروید بازار های بزرگ و فوق العاده ای برای کسب درآمد برنامه نویسان و توسعه دهندگان در سراسر دنیا به وجود آمد. با توجه به این موضوع افراد زیادی به یادگیری برنامه نویسی علاقمند شده اند. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعاتی درباره زبان برنامه نویسی اندروید و کاربرد های آن به شما عزیزان ارائه بدهیم امیدواریم که موثر واقع گردد.

اندروید چیست؟

در ابتدا باید بگوییم که اندروید یک سیستم عامل متن باز و مبتنی بر لینوکس برای دستگاه های موبایل مانند گوشی های هوشمند و کامپیوتر های تبلت است. سیستم عامل اندروید وظیفه برقراری ارتباط میان سخت افزار گوشی موبایل و ما را بر عهده دارد. اندروید در واقع محبوب ترین سیستم عامل گوشی های جهان  در حال حاضر است. اولین نسخه اندروید در سال 2007  توسط شرکت گوگل منتشر شد که از امکاناتی که امروزه گوشی های اندروید را نمی توان بدون آنها تصور کرد، خبری نبود. در واقع اندروید یک سیستم عامل قدرتمند در رقابت با Apple 4GS است و از امکانات و ویژگی های زیادی از جمله ( قابلیت اتصال، پشتیبانی از رسانه، مرورگر وب، قابلیت چند لمسی، قابلیت چند وظیفه ای،قابلیت چند زبانی، Wi-Fi مستقیم و... ) پشتیبانی می کند.

زبان برنامه نویسی اندروید

امروزه بسیاری از افراد به دنبال یادگیری زبان برنامه نویسی اندروید هستند اما نمی دانند از جا و چگونه شروع کنند. برای رفع سردرگمی و آموزش حرفه ای این  زبان برنامه نویسی با ما همراه باشید.

در واقع برنامه نویسی به معنی نوشتن کدها و دستوراتی است که به سخت افزار بی جان، جان می دهد. وقتی برای سیستم عامل اندروید، نرم افزار یا اپلیکیشن می سازید در واقع دارید برنامه نویسی اندروید می کنید. اندروید یک روش واحد و یکپارچه را برای توسعه ی اپلیکیشن های دستگاه های موبایل ارائه می کند. یعنی اینکه توسعه دهندگان فقط باید برنامه های خود را برای اندروید توسعه دهند و برنامه های آن ها باید بتواند بر روی دستگاه های مختلف دارای اندروید اجرا شود. سوال بسیاری از افراد این است که آیا برنامه نویسی اندروید سخت است؟ باید بگوییم که اگربرای هر کاری و هر آموزشی از راه و روش مناسبی استفاده کنیم هیچ کاری سخت نخواهد بود.

اگر قصد دارید به آموزش برنامه نویسی بپردازید و در اولین گام در دوره های آموزش برنامه نویسی اندروید شرکت کنید. پیشنهاد می کنیم سری به دوره های مجتمع فنی تهران بزنید. مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب با همکاری اساتید برجسته کشوری دوره های آموزشی در این زمینه برگزار می کند که علاقمندان به زبان برنامه نویسی اندروید می توانند در این دوره های ثبت نام نمایند.

سرفصل دوره آموزش برنامه نویسی پایتون مطالعه فرمایید.

نگاهی دقیق تر به کاربرد زبان اندروید

راه اندازی و توسعه اپلیکیشن های تحت سیستم عامل اندروید مهم ترین کاربرد برنامه نویسان و متخصصان از زبان برنامه نویسی اندروید می باشد. اگر موبایل شما دارای سیستم عامل اندروید باشد خواهید دید که به چه اندازه زبان android در راه اندازی این App ها تاثیرگذار است.

مارکت اپلیکیشن های اندرویدی در جهان را Google play و در ایران کافه بازار تشکیل می دهند، با سرچی ساده در این مارکت ها درمیابیم که اکنون بیشتر اپلیکیشن های موجود در بازار با زبان برنامه نویسی اندروید راه اندازی شده ویا توسعه می یابند.

اگر شما نگران هستید که با ورود به این حرفه و یادگیری زبان اندروید از داشتن شغل مناسب بازبمانید. توصیه می کنیم ابتدا برروی نحوه یادگیری خود تمرکز کنید. شما با داشتن تخصص در این زمینه قطعاً شغل آینده داری را برای خود انتخاب کرده اید که می توان به واسطه آن کسب درآمد خوبی بدست آورد.

زبان برنامه نویسی اندروید چه کاربردی دارد

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کاربرد برنامه نویسی اندروید را مطالعه فرمایید.

ثبت نام در دوره های مجتمع فنی تهران

برای شرکت در دوره های مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) می توانید از طریق لینک ثبت نام اقدام فرمایید. مجموعه نمایندگی انقلاب بهترین امکانات خود را برای برگزاری دوره های آموزشی در نظر خواهد گرفت تا به خصوص در وضعیت حال حاضر کشور (شیوع ویروس کووید-19) هنرجویان به راحتی در کلاس های آموزشی حاضر شوند.

قابل توجه هنرجویان عزیزدر پایان برگزاری دوره های آموزش برنامه نویسی و آموزش برنامه نویسی اندروید به هنرجویان حاضر در این دوره ها مدرک دو زبانه ی مجتمع فنی تهران اعطا خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شمار تلفن های   تماس حاصل فرمایید.

برنامه نویسی پایتون چیست

بسیاری از برنامه نویس های تازه کار امروزه به سراغ زبان برنامه نویسی پایتون می روند زیرا آموزش برنامه نویسی پایتون آسان و به نحوی انعطاف پذیر است. پایتون یک زبان برنامه نویسی سطح بالا تفسیر شده برای برنامه نویسی عمومی است. ساختار زبانی و دیدگاه شیء گرا در پایتون به گونه ای طراحی شده است که به برنامه نویسی امکان نوشتن کد منطقی و واضح ( بدون ابهام) را برای پروژه های کوچک و بزرگ می دهد. این زبان با قابلیت های فراوان و شگفت انگیزی که دارد تحولی در دنیای برنامه نویسی از توسعه برنامه های تحت وب تا ایجاد بازی های رایانه ای، به وجود آورده است. تعادا کلمات کلیدی پایتون کم، ساده و قابل درک  است، به همین دلیل بسیاری از برنامه نویس های تازه کار این زبان برنامه نویسی را انتخاب می کنند. زبان برنامه نویسی پایتون در سال 2019 همواره در بین 3 زبان محبوب برنامه نویسی قرار دارد.

برنامه نویسی پایتون چیست

علت محبوبیت پایتون در بین زبان های برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی پایتون روی پلتفرم های مختلفی از جمله ویندوز، مک، لینوکسف رزبری پای و... کار میکند و این موضوع باعث شده که برنامه نویسان طرفدار این زبان باشند. همچنین زبان برنامه نویسی پایتون سینتکس بسیار ساده ای دارد، سینتکس به شما اجازه می دهد یک کار را با نوشتن خط های کد کمتر نسبت به اغلب زبان های محبوب برنامه نویسی انجام دهید. این زبان روی یک سیستم Interpreter اجرا می شود یعنی کد به محض نوشتن قابلیت اجرا دارد که این باعث Prototyping بسیار سریع می شود. زبان پایتون می تواند داده های کلان big Data را مدیریت کرده و عملیات پیچیده ریاضیاتی را انجام دهد. همچنین زبان برنامه نویسی پایتون دارای کتابخانه های پشتیبان گشترده و طراحی شی گرای تمیزی است که بهره وری برنامه نویس ها را به نسبت کار با زبان هایی مانند  VB ، پرل، جاوا، C، C++ و C# دوتا ده برابر می کند، این قابلیت ها است که باعث شده پایتون به یک زبان بسیار محبوب تبدیل شود.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با زبان برنامه نویسی پایتون آشنا کنیم و سعی میکنیم تمام مطالب مقدماتی را به شما عزیزان بگوییم، با ما همراه باشید.

برنامه نویسی پایتون چیست

آیا خصوصیات زبان برنامه نویسی پایتون میدانید؟!

آیا در کنار زبان برنامه نویسی پایتون باید زبان دیگری را بلد باشیم؟

از آنجا که زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان همه منظوره است، کاربر می تواند تقریبا برای کلیه پروژه ها از ان استفاده کند. می توان از پایتون برای ساخت وب سایت ها، توسعه واسط گرافیکی کاربر و تحلیل داده استفاده کرد بنابراین پایتون قابلیت های زبان های برنامه نویسی گوناگون را در یکجا گرد هم آورده است، به عبارت دیگر می توان از پایتون تقریبا برای همه کار استفاده کرد. نکته حائز اهمیت آن است که پایتون یک زبان تفسیری به شمار می آید بدین معنا که کد نوشته شده به این زبان در زمان اجرا واقعا به فرمت قابل خواندن برای کامپیوتر ترجمه نمی شود در حالی که اغلب زبان های برنامه نویسی این تبدیل را حتی پیش از اجرا انجام می دهند. . پس زبان برنامه نویسی پایتون می تواند تنها زبانی باشد که یک زبان برنامه نویس برای کلیه وظایف لازم در حین توسعه به آن نیاز دارد.

برگزاری دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون توسط مجتمع فنی تهران.دوره های آموزش برنامه نویسی یکی از پرطرف دار ترین دوره های آموزشی می باشد.

آیا زبان برنامه نویسی پایتون معایبی هم دارد؟؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله زبان برنامه نویسی پایتون مانند سایر زبان های برنامه نویسی نیز دارای معایبی است. همانطور که گفتیم زبان برنامه نویسی پایتون دارای مزایت های بسیار زیاد و متنوعی است و برنامه نویسان این زبان را نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی به دلیل سادگی یادگیری و کد نویسی ترجیح می دهند. اما این زبان هنوز جایگاهی در برخی حوزه های پردازش کامپیوتری مانند (Enterprise Develoment shops) به دست نیاورده از این رو ممکن است پایتون قادر به حل برخی از راهکارهای  سازمانی نبوده و با محدودیت هایی همچون دشواری در استفاده از دیگر زبان ها، خطاهای زمان اجرا (Runtime Errors)، ضعف در پردازش موبایل، کاهش سرعت مواجه باشد.

مجتمع فنی تهران دوره های آموزش برنامه نویسی پایتون را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید این زبان برنامه نویسی را به صورت حرفه ای آموزش ببینید. شما عزیزان برای شرکت در این دوره ها می تواند بر روی گزینه ثبت نام کلیک کرده و در این دوره ها شرکت کنید.

با خصوصیات زبان برنامه نویسی سی شارپ آشنا شوید!