مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

آموزش جامع برنامه نویسی سی شارپ

برگزاری دوره آموزش جامع برنامه نویس سی شارپ در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب، علاقمندان به دوره های آموزش برنامه نویسی بخصوص برنامه نویس سی شارپ می توانند در این دوره حضوریابند.

سی شارپ یا همان C# که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است ارتباط تنگاتنگی با sql server دارد.در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ به صورت صفر تا صد و کاملا جامع ، آموزش استفاده از sql server نیز ارائه گردیده است. با این هدف که شرکت کنندگان در دوره، با یادگیری زبان سی شارپ بتوانند به بازارکار سی شارپ و ساخت انواع نرم افزارها با سی شارپ ورود پیدا کنند.از این رو تمام آموزش های ارائه شده در دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ، به صورت آموزش پروژه محور سی شارپ می باشد.

آموزش جامع برنامه نویسی سی شارپ

آینده زبان برنامه نویسی سی شارپ

بیشتر هنرجویانی که قصد دارند در دوره های آموزش برنامه نویس سی شارپ مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) شرکت کنند ابتدا این سوال را از همکاران ما میپرسند که "آیا زبان سی شارپ آینده ای دارد؟ آیا بازار کار مناسبی برای این زبان فراهم است؟"

این زبان برنامه نویسی زبانی کاربردی و تمام نشدنی خواهد بود چرا که نسخه های جدید آن نیز هر چند وقت یکبار توسط مایکروسافت ارائه می‌شود و دارای قابلیت‌های جدیدی است. و اگر بخواهیم درباره ‌ی رنکینگ و رتبه ‌ی آن در دنیا صحبت کنیم می‌توانیم این طور بگوییم که سی‌ شارپ از دیدگاه‌ های مخلتف دومین و در برخی سومین زبان کاربردی، قدرتمند و محبوب دنیا محسوب می شود.

بنابراین این زبان برنامه نویسی از محبوبیت و اعتبار بسیار بالایی برخوردار است، در ایران دو زبان برنامه نویسی بخش اعظم نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را فرا گرفته است که C# (ASP.NET) و جاوا پرچمدار هستند.

طبق فهرست بندی انجمن TIOBE ، رنکینگ این زبان در سال 2020 میلادی در ردیف دوم جدول زبانهای برنامه نویسی قرار دارد. طبق فهرست بندیIEEE  که فهرست برترین زبان‌های برنامه‌نویسی سال 2019 را منتشر کرد در ردیف سوم زبانهای برنامه‌نویسی قرار دارد.

یادگیری سی شارپ بهتر است یا جاوا ؟؟

بازار کار زبان برنامه نویسی سی شارپ

وضعیت بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در ایران و خارج کشور به شدت فرق میکند. در خارج کشور معمولاً بازار کار اکثر زبان های برنامه نویسی مطلوب است و می توان شغل مناسبی پیدا کرد اما در ایران درواقع اینطور نیست. برای مثال یک برنامه نویس زبان برنامه نویسی روبی امکان دارد در ایران به سختی بتواند کار پیدا کند.

در حال حاضر بازار کار برنامه نویسی ایران به چند زبان برنامه نویسی خاص ختم می شود. مانند سی شارپ، php، تکنولوژی ASP.Net، تکنولوژی زامارین، اندروید استودیو، لاروال و … .

حال به بازار کار برنامه نویسی سی شارپ می پردازیم، چون بحث اصلی ما در این مطلب همین است! اگر قصد دارید تحت ویندوز برنامه بنویسید به جرات می توان گفت که تنها زبان برنامه نویسی که در ایران بازار کار قابل قبولی داردزبان برنامه نویسی سی شارپ است و میتوان گفت 80 تا 90 درصد این پروژه ها در دست زبان سی شارپ است. در نتیجه میفهمیم که بازار کار نرم افزار های تحت ویندوز دست سی شارپ است.

حال به بررسی بازار کار برنامه نویسی سی شارپ در حوزه وب می پردازیم. به طور معمول کسی که سی شارپ کار میکند برای وب کار کردن راه سختی را در پیش ندارد، چون کافی است تا به سمت ASP.Net تحت سی شارپ برود و به راحتی هر سایتی را که درنظر داشت برنامه نویسی کند. اگر بخواهیم در مورد بازار کار ASP.Net صحبت کنیم باید همین نکته رو گفت از هر ۱۰۰ سایت برتر ایران بیش از ۵۰ سایت با ASP.Net تحت سی شارپ برنامه نویسی شده است.  در نتیجه می توان گفت بازار کار فوق العاده در این بخش برای سی شارپ وجود دارد.

شرکت در دوره های آموزش زبان سی شارپ

برای شرکت در دوره های آموزش برنامه نویسی سی شارپ مجتمع فنی تهران (نمایندگی انقلاب) برروی لینک ثبت نام کلیک نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری دوره های آموزشی می توانید با شماره تلفن های  66939772 - 66933439 تماس حاصل فرمایید.

یادگیری صفر تا صد برنامه نویسی اندروید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.