مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

مطالب روز دنیا

بروزترین مقالات روزدنیا

تست کرونا پروازی با پاسخ دهی فوری

تست کرونا پروازی با پاسخ دهی فوری

یکی از برترین خدمات شرکت پالسی نو خدمات تست کرونا پروازی با پاسخ دهی فوری می باشد. پالسی نو یکی معتبرترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پزشکی درمانی در منزل می باشد، شما می توانید انواع خدمات پزشکی از جمله خدمات تست کرونا در منزل را با بالاترین کیفیت ارائه دریافت کنید. در ادامه درباره تست کرونا برای پرواز در پالسی نو توضیحاتی خواهیم داد، با ما همراه باشید.

اهمیت انجام تست کرونا برای پرواز

تست کرونا پروازی با پاسخ دهی فوری

مسافرانی که قصد ورود یا خروج از ایران را دارند، لازم است در کنار سایر مدارک نتیجه منفی تست PCR کرونا را نیز ارائه دهند. در واقع با شیوع و همه گیری ویروس کرونا در بسیاری از کشور‎های دنیا از جمله ایران، برخی از قوانین پرواز‎های داخلی و خارجی برای مسافران تغییر پیدا کرده است. بر این اساس اگر بخواهید از طریق پرواز به سایر کشور‎های دنیا سفر کنید، لازم است نتیجه تست pcr کرونا را داشته باشید. البته تست پی سی آری که نتیجه آن منفی باشد. در صورت مثبت بودن تست کرونا، اجازه خروج از کشور و ورود به کشور مقصد را نخواهید داشت.

شاید بگویید که چرا باید برای پروازها تست کرونا بدهیم و چرا اینقدر در این مورد سخت گیری می شود...

جهت مطالعه کامل مقاله تست کرونا پروازی با پاسخ دهی فوری برروی لینک کلیک فرمایید!


خدمات تست کرونا پروازی در منزل پالسی نو

تست کرونا پروازی با پاسخ دهی فوری

در صورتی که مسافر هستید و به دنبال آن هستید که در منزل خود نمونه گیری شوید و در سریع ترین زمان نتیجه تست خود را از آزمایشگاه های مجاز وزارت بهداشت برای پرواز دریافت کنید بدون آن که درگیر ترافیک رفت و آمد یا صرف وقت شوید تست کرونا در محل پالسی نو بهترین گزینه است.

با ثبت درخواست تست کرونا پروازی در اپلیکیشن پالسی نو در کم ترین زمان ممکن نمونه گیری می شوید و در سریع ترین زمان (4 ساعته) جواب تست خود را دریافت خواهید کرد بدون آن که هزینه های اضافی بابت انجام این تست بپردازید. تیم پزشکی پالسی نو پس از انجام نمونه گیری از شما نمونه آزمایش را برای آزمایشگاه ها ارسال و پس از دریافت نتیجه آن را در دسترس شما عزیزان قرار می دهند، این نکته نیز قابل ذکر است که مجموعه پالسی نو طرف قرار داد با کلیه ایرلاین ها می باشد. شما می توانید با نصب اپلیکیشن پالسی نو در تلفن همراه خود نه تنها از خدمات تست کرونا امیکرون در منزل این مجموعه بلکه از تمامی خدمات پزشکی درمانی پالسی نو بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 09107500969 و 09107500967 تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیشتر بدانید: تست فوری کرونا پروازی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.